У сучасних умовах постійно зростає інтерес до індустрії гостинності, зокрема до готельно-ресторанного бізнесу. Сфера послуг постійно потребує нових кадрів, тому фахівець в галузі готельного-ресторанного бізнесу – один з найзатребуваніших, найпрестижніших і найбільш високооплачуваних спеціалістів.
Якісна освіта дуже важлива для працівника цієї галузі, адже від набутих вмінь та навичок залежить – чи зможете ви втримати клієнта та запалити у ньому бажання прийти саме до Вас.
У сучасних умовах постійно зростає інтерес до індустрії гостинності, зокрема до готельно-ресторанного бізнесу. Сфера послуг постійно потребує нових кадрів, тому фахівець в галузі готельного-ресторанного бізнесу – один з найзатребуваніших, найпрестижніших і найбільш високооплачуваних спеціалістів.
Якісна освіта дуже важлива для працівника цієї галузі, адже від набутих вмінь та навичок залежить – чи зможете ви втримати клієнта та запалити у ньому бажання прийти саме до Вас. Кафедра готельно-ресторанного бізнесу не тільки надає теоретичні знання, а й вчить етиці спілкування з людьми, що є запорукою успішної кар’єри у галузі сфери послуг.
Випускники спеціальності «Готельно-ресторанного справа» успішно працюють на:
• підприємствах готельного та ресторанного бізнесу в Україні та за кордоном;
• у сфері гостинності в цілому (всі форми підприємницької діяльності: малий, середній, великий бізнес);
• в державних органах влади;
• науково-дослідних та консалтингових структурах;
• професійних освітніх закладах тощо.
Сертифікати ЗНО:
1. Українська мова та література;
2. Історія України;
3. на вибір – математика, географія, іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська, російська).
Компетентність випускників готельно-ресторанного справи -
в управлінській діяльності:
• здатність до управління господарською діяльністю підприємств готельного та ресторанного бізнесу;
• спроможність приймати стратегічні і тактичні управлінські рішення, відповідно до вимог підприємницького середовища;
• готовність формувати систему управління і стимулювання персоналу;
• спроможність ініціювати та впроваджувати бізнес-ідеї розвитку підприємств готельного та ресторанного бізнесу;
у науково-дослідній діяльності:
• здатність проводити комплексні дослідження ринку готельних та ресторанних послуг з використанням сучасних наукових методів,
• спроможність розробляти і впроваджувати інновації в діяльність підприємств, нові форми обслуговування споживачів, досліджувати та оцінювати ефективність впливу інновацій на розвиток туризму у цілому;
у виробничій та сервісній діяльності:
• здатність до розробки та впровадження стандартів і нормативно-технологічної документації, що регламентує діяльність підприємств готельного та ресторанного бізнесу;
• спроможність до формування і просування готельного та ресторанного продукту відповідно до вимог споживачів;
• здатність удосконалювати бізнес-процеси підприємства;
• здатність формувати клієнтські бази та формувати програми лояльності споживачів;
• готовність визначати цілі і вирішувати задачі діяльності щодо розвитку нових проектів у готельному та ресторанному бізнесі; спроможність прогнозувати розвиток готельного та ресторанного бізнесу.