ìsola di valvasone arzene incontri gay bakeca sperone bakeka incontri gay massa martana oppeano bakeca incontri gay san calogero bacheca incontri gay quinto vicentino bakeca incontri gay favignana bakekaincontri gay incontri gay bacheca incontri gay seravezza ramacca riviera romagnola bakeka incontri gay incontri gay a silea annunci incontri gay a fontaniva bricherasio incontri gay bakeca incontri gay bakeca a giaveno annunci incontri bakeca incontri gay coccaglio corigliano-rossano bakeka incontri gay annunci incontri gay a boffalora sopra ticino bakeka incontri gay strongoli bacheca incontri gay francofonte annunci incontri gay a favara scisciano incontri incontry gay arsago seprio bakeka incontri gay quart annunci incontri gay montichiari incontri gay bakeca incontri gay castel san giovanni cigliano annunci incontri gay gay incontri larciano gay incontri sortino colonna incontri gay bakeca incontri randki wdowiec annonce escort mature heavy gay dating Thohoyandou South Africa populairste websites Aarschot Belgie rencontre japonaise Brampton Canada
Готельно-ресторанна справа

 

     У сучасних умовах постійно зростає інтерес до індустрії гостинності, зокрема до готельно-ресторанного бізнесу. Сфера послуг постійно потребує нових кадрів, тому фахівець в галузі готельного-ресторанного бізнесу – один з найзатребуваніших, найпрестижніших і найбільш високооплачуваних спеціалістів.

     Якісна освіта дуже важлива для працівника цієї галузі, адже від набутих вмінь та навичок залежить – чи зможете ви втримати клієнта та запалити у ньому бажання прийти саме до Вас. 

     У сучасних умовах постійно зростає інтерес до індустрії гостинності, зокрема до готельно-ресторанного бізнесу. Сфера послуг постійно потребує нових кадрів, тому фахівець в галузі готельного-ресторанного бізнесу – один з найзатребуваніших, найпрестижніших і найбільш високооплачуваних спеціалістів.

     Якісна освіта дуже важлива для працівника цієї галузі, адже від набутих вмінь та навичок залежить – чи зможете ви втримати клієнта та запалити у ньому бажання прийти саме до Вас. Кафедра готельно-ресторанного бізнесу не тільки надає теоретичні знання, а й вчить етиці спілкування з людьми, що є запорукою успішної кар’єри у галузі сфери послуг.

 

Випускники спеціальності «Готельно-ресторанного справа» успішно працюють на:

• підприємствах готельного та ресторанного бізнесу в Україні та за кордоном;

• у сфері гостинності в цілому (всі форми підприємницької діяльності: малий, середній, великий бізнес);

• в державних органах  влади;

• науково-дослідних та консалтингових структурах;

• професійних освітніх закладах тощо. 

 

Сертифікати ЗНО: 

1. Українська мова та література;

2. Історія України;

3. на вибір – математика, географія, іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська, російська).

 

Компетентність випускників готельно-ресторанного справи - 

в управлінській діяльності:   

• здатність до управління господарською  діяльністю підприємств готельного та ресторанного  бізнесу;

• спроможність приймати стратегічні і тактичні управлінські рішення, відповідно до вимог підприємницького середовища;

• готовність формувати систему управління і стимулювання персоналу;

• спроможність ініціювати та впроваджувати бізнес-ідеї розвитку підприємств готельного та ресторанного  бізнесу;

у науково-дослідній діяльності:

• здатність проводити комплексні дослідження ринку готельних та ресторанних послуг з використанням сучасних наукових методів,

• спроможність  розробляти і впроваджувати інновації в діяльність підприємств, нові форми обслуговування споживачів, досліджувати та оцінювати ефективність впливу інновацій на розвиток туризму у цілому;

у виробничій та сервісній діяльності:

• здатність до розробки та впровадження стандартів і нормативно-технологічної документації, що регламентує діяльність підприємств готельного та ресторанного бізнесу;

• спроможність до формування і просування готельного та ресторанного продукту відповідно до вимог споживачів;

• здатність удосконалювати бізнес-процеси підприємства;

• здатність  формувати клієнтські бази та формувати програми лояльності споживачів;

• готовність визначати  цілі і вирішувати задачі діяльності  щодо розвитку нових проектів у готельному та ресторанному бізнесі; спроможність прогнозувати розвиток готельного та ресторанного бізнесу.